INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami, by kompleksowo zaplanować udział w Kongresie.
Termin: 22-24.11.2024
Miejsce: Hilton Warsaw City Hotel, adres: ul. Grzybowska 63, 00-844 Warszawa
ODBIÓR IDENTYFIKATORÓW ORAZ MATERIAŁÓW KONGRESOWYCH
Prosimy o zabranie ze sobą dowodu osobistego/paszportu/aplikacji potwierdzającej tożsamość – na tej podstawie otrzymają Państwo imienny identyfikator uprawniający do poruszania się podczas Kongresu oraz korzystania ze świadczeń.Ze względów organizacyjno-porządkowych prosimy o bezwzględne noszenie identyfikatorów w widocznym miejscu.
Rejestracja kongresowa będzie dla Państwa dostępna przez trzy dni w godzinach:
Piątek (22.11) w godz. 09.00 – 19.00
Sobota (23.11) w godz. 08.00 – 19.00
Niedziela (24.11) w godz. 09.00 – 15.00
TŁUMACZENIE SMULTANICZNE
Wykłady w sali WHI będą tłumaczone symultanicznie.
Odbiorniki umożliwiające skorzystanie z tej usługi będzie można wypożyczyć w punkcie zlokalizowanym na parterze (Lobby), w pobliżu schodów ruchomych. Aby wypożyczyć odbiornik wymagane będzie okazanie dowodu tożsamości oraz identyfikatora kongresowego i złożenie podpisu.
Wykłady naukowe i workshopy: Sala WH1 – poziom WH (piątek-niedziela)
Workshopy: Sala Lightroom - poziom M2 - w trakcie trwania obrad (sobota-niedziela)
Prace Posterowe Młodych Naukowców – ekspozycja: poziom WH (piątek-niedziela)
Żywa biblioteka / Strefa Konsultacyjna – wystawa firm, poziom WH (piątek-niedziela)
Strefa Lifestyle – wystawa firm, poziom WH (piątek-niedziela)
Ścianka foto – wystawa firm, poziom WH (piątek-niedziela)
Rozdanie zaświadczeń o zdanym egzaminie z zakresu medycyna estetyczno-naprawcza
odbędzie się 23.11 (sobota) w godz. 15.30 – 16.00 w Sali WH
Wręczenie dyplomów absolwentom PSME PTL
odbędzie się 24.11 (niedziela) w godz. 15.30 – 16.00 w Sali WH
DRESS CODE
Serdecznie zapraszamy do współtworzenia wydarzenia oraz kolorystycznego dopasowania do motywu przewodniego!
Pozostawiamy Państwu dowolność, ale będzie nam niezwykle miło, jeśli w poszczególne dni będą Państwo posiadali symboliczny kolor danego dnia:
piątek (22.11) - zapraszamy do ubioru z białym akcentem
sobota (23.11) - zapraszamy do ubioru z niebieskim akcentem
niedziela (24.11) - zapraszamy do ubioru z czerwonym akcentem
WYSTAWA
Dla uczestników Kongresu Sponsorzy oraz Wystawcy przygotowali nowości na stoiskach!
Wystawa zlokalizowana jest na poziomie WH
POSIŁKI
pragniemy poinformować, iż Organizatorzy zapewniają przerwy kawowe oraz obiady.
Obiady serwowane będą zgodnie z poniższym harmonogramem w hotelowym lobby oraz restauracji:
piątek (22.11) w godz. 14.00 – 16.00
sobota (23.11) w godz. 14.00 – 16.00
niedziela (24.11) w godz. 14.00 – 16.00
Przerwy kawowe – zapraszamy na wystawę firmową – poziom WH
GALA DINNER
Kolacja uroczysta odbędzie się
23 listopada 2024 r. w
Warsaw Presidential Hotel
Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
Koszt udziału: 715 zł / os
Czas trwania: 21.00 – 02.00
Dresscode: black & white
Dla uczestników Gali organizator gwarantuje transport z oraz do hotelu Hilton Warsaw City.
Osoby, które nie dokonały rezerwacji biletu wstępu na Gala Dinner zapraszamy do przesłania maila zawierającego imię i nazwisko uczestnika na adres mailowy kknap@grupabachleda.pl, aby dokonać zgłoszenia
CERTYFIKATY UCZESTNICTWA
Certyfikaty będą generowane samodzielnie przez zarejestrowanych uczestników Kongresu po wypełnieniu ankiety kongresowej, do której link zostanie przesłany po Kongresie do obecnych uczestników. Uczestnikom przysługuje aż 20 punktów!