Opłaty i rejestracja


Lekarz członek PTMEiAA
1040 pln - płatność do 31.08.2023 r.
1120 pln - płatność do 31.09.2023 r.
1200 pln - płatność od 31.10.2023 r.
1280 pln - płatność od 01.11.2023 r. oraz na miejscu
Lekarz
1300 pln - płatność do 31.08.2023 r.
1400 pln - płatność do 31.09.2023 r.
1500 pln - płatność od 31.10.2023 r.
1600 pln - płatność od 01.11.2023 r. oraz na miejscu
Rezydent do 35 r.ż.
1000 pln - płatność do 31.08.2023 r.
1400 pln - płatność do 31.09.2023 r.
1500 pln - płatność od 31.10.2023 r.
1600 pln - płatność od 01.11.2023 r. oraz na miejscu
Lekarz 65+
1000 pln - płatność do 31.08.2023 r.
1400 pln - płatność do 31.09.2023 r.
1500 pln - płatność od 31.10.2023 r.
1600 pln - płatność od 01.11.2023 r. oraz na miejscu


**Kwota zawiera podatek VAT 23%
**Kwota nie zawiera kosztów transportu oraz zakwaterowania

 Zarejestruj się    Zgłoś streszczenie    Zarezerwuj nocleg    

Regulamin Kongresu

Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Kongresu, który można pobrać tutaj.
Przepisy Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Kongresie oraz obowiązują wszystkich Uczestników bez wyjątku.
 

Dane do dokonania płatności & warunki anulacji

Dane konta do dokonania płatności
Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, PTL Oddział w Warszawie
ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa
Nazwa: Santander Bank Polska S. A. 
Nr konta: 33 1500 1012 1210 1008 8153 0000
SWIFT: WBKPPLPP
W tytule przelewu prosimy wpisać: ICAAM2023 + imię i nazwisko uczestnika

 

Warunki anulacji zgłoszenia
Anulacji należy dokonać wyłącznie drogą mailową, której potwierdzenie nastąpi na podstawie zwrotnej wiadomości mailowej od Organizatora.
W przypadku anulacji zgłoszenia płatnik ponosi koszty anulacji zgodnie z poniższą specyfikacją:
> anulacja do 100 dni przed rozpoczęciem Kongresu - brak kosztów
> anulacja między 100-70 dni przed rozpoczęciem Kongresu - koszty w wysokosci 30% kwoty
> anulacja między 70-40 dni przed rozpoczęciem Kongresu - koszty w wysokości 50% kwoty
> anulacja między 40-14 dni przed rozpoczęciem Kongresu - koszty w wysokości 75% kwoty
> anulacja poniżej 14 dni przed rozpoczęciem Kongresu - koszty w wysokości 100%
Istnieje możliwość przepisania wniesionej opłaty za udział w Kongresie na inną, wskazaną osobę. Wymaga to jednak indywidualnego uzgodnienia oraz pisemnej akceptacji Organizatora, potwierdzone drogą mailową z adresu: kknap@grupabachleda.pl.
Szczegóły zawarte są w Regulaminie.

 

Kliknij tutaj i zarejestruj się na Kongres!